Friday, July 8, 2011

Ohhh..encHik PtPtN siri 2

Hello ChenTa!!

owhh..sebelum ni kan kita penah membebel pasal ini kan.. hoh, pastu pagi esok nya kita terus dapat email dari dia orang..hohoho..hoyeyy..hoyeeyyy..berakhir sudah penantiannn..

Tapi rasa 'sakit tiba2' bila tgk amount yang kena bayar utk setle..hukhukkk, terus rasa mcm tak nak bayar.hahaha...bole??ragu2 sudah..:p




p.s ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::finally----------------->secara tidak rasminya kita bukan lagi salah sorang penghutang enchik PtPtN..hoyeyyyyy..hoyeyyyyyyyyyy :))


p.s.s ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::dan secara logiknya, kita tidak boleh nak bershoping sehingga awal tahun depan :::::::::::::::::::::: natijahnya, tiada duit raya untuk di beri pada tahun iniey..hohohoh
 

XOXOXO
Cik Lien

Thursday, July 7, 2011

shopping jom

Hello ChenTa!!

mau cuci mata?shopping online??hehehe

Jom tgk website ni --------------------------------------------->>> chantek bangat!!

kita sudah jatuh chenta ngan baju2 kat ctu..huhu..kasut-kasut jua!! Pendek kata semua yang ada kat ctu kita dah jatuh chenta...ikut hatiey nak semuanyaa..hahaha..melampau tak??

Tapi...


..



huhuh..sedey...tak boleh nak bshopping sehingga ujung tahun..coz duit shoping untuk ujung tahun da thabis gunaaa..huwaaaaaa.....


p.s :  balik sg. besar lagi minggu ni..huhuh


XOXOXO
Cik Lien

Wednesday, July 6, 2011

Free Double Cheeseburger..mahu nggaak??

Hello ChenTa!!

sharing is caring kan..hohoho..

ape lagi, jemput..jemputt...- - - - - - - - - -  - -- > EnChik McD yang BaeK HaTiey itu!!




p.s : owh..lama sudah tidak makan di McD gateway..hurmmm..:((

XOXOXO
Cik Lien

wordless wednesday..:))

Hello ChenTa!!



Alhamdulillah.walaupun tak banyakk..:))



p.s : thankss cik nuffnang yg comeyyy!! :))


XOXOXO
Cik Lien

Je vous souhaite un bon voyage!!

Hello Chenta!!


She's  back 4 gud..:(

 ~her~
  ~us~


 Be well , do gud work and keep in touch..T_T


Zaijian..kita akan datang sana nxt year, jadik sila bsiap sedia..hohoho


p.s : kitatidaksukapepatahsetiappertemuanadaperpisahan!!huhuhu

XOXOXO
Cik Lien 

Tuesday, July 5, 2011

motip rajin update blog

HeLLo ChenTa!!

owh..tetiba rajin nak update blog..hehehe..

motip??

coz fb da kena block..youtube ape tah lagi..

Cik Twitter??

tak tahu..hoho..lama tak bukak twitter, follower pun takde rasanya..hoho..tapi kalau rasa nak add cari lah Chentahatiey..:))

Jadik, harus la cari EncHikk BB..ad sesapa mahu sponser??




p.s : bukak web gov pun slow gak..hukhukkk


XOXOXO
Cik Lien 

Ohhh..encHik PtPtN

HeLLo chenTa!!

tak faham tau..sangat tak faham..

Hari tu kan cbuk pasal kena isi form perakuan pinjaman pendidikan. Kita pun isi la kan, da namanya keje makan gaji kan..

Pastu da alang2 n rasa mcm malas gler da nak fikirkan pasal pinjaman ni, kita pun decide nak setlekan je loan tu..da tinggal ckit je lagi kan..owh, bersemangat okies..la tu jugak kita g isi form permohonan penyata baki untuk pembayaran balik..itu last 2 week punya crite yer..

Dan minggu lepas kita kol la, tanya bila nak dapat penyata tu..hoh, tengah bersemangat nak setlekan loan tu kan..n then dia kata 'da dapat form permohonan tu dan penyata tu akan dapat dalam masa 7 hari bekerja'.

Dah dia kata mcm gtu, maknanya ok la kan..kira form kita tu da sampai kat sana..tapi masalahnya, ari ni da masuk 2 minggu lorr...ape cer??

nanti ilang semangat nak membayar, mcm mana???

Mana la tau, kalau kita terguna duit tu untuk benda len ker..huhuhu..

Sapa nak btanggungjawab..hehehe, kita jugak kan..huhuh


p.s : assignment da siaap..hoyeyy..hoyeyy..tapi slide tak wat lagi..hohoh..sangat malassss..^_^

XOXOXO
Cik Lien