Monday, April 4, 2011

Suria Fm dan 'kytsks'..teruja dan ....????

hello chenta!!!

mud di awang2..boleh??hahaha..

lunch tadi g makan kat KFC equine, pastu jumpa Team Suria Fm..dia wat ala2 tour2, bagi2 adiah..hamper..tapi takde la DJ bagai kan..ada Q&A bagai, tapi satu pun kita orang tak dapat nak jawab..coz ada orang yg lagi cepat dari kita orang yg angkat tangan..hukhkk..siap dia orang offer nak mouse pad tak..tapi kita orang tak nak..bole??blagak gler kan..hehehe, last2 satu adiah pun tak dapat..sob..sobbbsss...sedeyy..takde rezeki kan..

Balik dari lunch, masih ada 'kytsks'..sangat menyampahkan sebenarnya..tapi tak leh nak kata ape lah..huhuhu..menci betul, tapi masih boleh tersenyum manisss!!! Glerss kan?? Nasib hanya hari ini sahaja, sah2 kita bagi  'kytsks' ni dekat orang yang sepatutnya..hahahah..
 
Ni yang wat rasa tak sabar2 nak g official trip ni..

anther 2 days b4 off to Langkawi..jadik sila lah senyum lebar hingga ke telinga okies w/pun hati rasa sebal bagai nak gler..

Dan pergi time ptengahan bulan memang sangat mencabar perasaan dan keinginan..jadik cik lien sila duk diam2 di hotel dan jalankan tugas dengan dedikasi tanpa menjeling sedikit pun ke bangunan2 yang tidak sepatutnya..hukhukk..tapi bole ker??:p

Dan sila pastikan luggage anda tidak berapa penuh masa balik nanti...lalalala..:p

Bahagia kan???

Harus la..tapi yang pastinya kita amat tidak sabar untuk menunggu next month nyer trip..lagi bahagia dan sangat mengujakan..hurmmm..jadik kenalah la bjimat yer!!tiada peruntukkan untuk menyoping benda yg tidak sepatutnya sehingga trip next month..wallaweiii..sedeyy..^_^

p.s : ohh, my gosh..'kamu' bole uruskan sendiri, coz kamu satu 'atap', tapi kenapa mesti saya????

XOXOXO
Cik Lien

1 comment:

Achik.eDee said...

sabar jer lah.. lusa dh fly dh.. jdi geng awan dania.. :p